برای تو مینویسم...
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

 

 
برای تو مینویسم مرتضی
 
 

 
میخواهم برای تو بنویسم ، از تو بنویسم تا بشکنم لحظه های انتظار را

میخواهم از عشق بنویسم ، از عشقی که با تو قلبم را به خود وابسته کرده است.

از تو مینویسم ای همنفسم ، نمی نویسم که مثل یک خاطره بماند ، مینویسم که
 
 جاودانه بماند حرفهای عاشقانه ام.

هر چه بین ماست خاطره نیست ، یک حرف دل عاشقانه است ، عزیزم بخوان آنچه
 
که برای تو نوشته ام ، درک کن آنچه که در قلبم میگذرد و حس کن که چقدر برایم عزیزی ای نازنینم.

میخواهم برای تو بنویسم ، تا شبهای تنهایی بخوانی حرفهای مرا ، تا دیگر احساس
 
 تنهایی نکنی ، با ماه درد دل نکنی و شبها را تا سحر بیدار نمانی ، به یاد من باشی
 
 اما دلتنگم نشوی

من همیشه در کنار توام ، حس کن مرا درون قلبت ، ببین که چه عاشقانه نگاهت
 
 میکنم .

میخواهم از تو بنویسم ، از تو که خودت سرشار از کلمات عاشقانه ای.

هرگاه که سخن میگویی ، زبانم بند می آید ، نمیدانم که در مقابل این همه
 
 احساسات قشنگت چه پاسخی بدهم ، تنها سکوت میکنم تا با شنیدن حرفهای
 
 قشنگت آرام شوم.

پس نگو چرا ساکتم ، من در حال شنیدنم ، دوست دارم حرف بزنی برایم ، و بگویی
 
ازرویاهای شیرین ، بگویی از خودت ، از آن قلب مهربانت .
 

میخواهم از تو بنویسم ، از تو که خودت یک شاعر پرآوازه ای.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 103717
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران